dijous, 3 de gener del 2013

RECITAL POEMA (COED)


Les últimes sessions de COED, vam fer recitals de poemes. Es tractava de que cada alumne busques un poema i l'aprengués de memòria per recitar-lo davant de la resta.

La professora ens va dividir en grups, i a cada sessió sortien un número determinat de persones a recitar el poema escollit.

A continuació us deixo el poema que jo vaig escollir:

Interiors

Tota persona és un món,
però alguns acaben al rebedor,
i endinsant-me en tu,
quan més conec, més m’intrigues,
més entenc llavors més em fascines,
i m’apassiones a cada passa que faig.


Ferran Cerdans Serra

Reflexió

El dia que vaig recitar jo, el 21 de desembre, he de dir que no em va sortir com esperava, ja que em vaig accelerar a certs punts del poema. El vaig dir tot de memòria, sense ajuda de les companyes de primera fila. Ho podria haver fet millor, però estic contenta del resultat obtingut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada