dijous, 20 de setembre del 2012

QUI SÓC? (GTIC i COED)

Hola a tots i a totes, benvinguts al meu bloc! 

Em dic Mònica Cerezo, una noia nascuda el 9 de desembre del 1993. Sóc estudiant del Grau d'Educació Infantil a la Universitat Blanquerna.
Vinc d'un poble al costat de Sant Cugat del Vallès, de nom Valldoreix, encara que anteriorment vivia a Barcelona.
La meva vida acadèmica va ser realitzada, fins a primer de la ESO, a la Salle Bonanova. Un cop acabat primer de la ESO vaig seguir els meus estudis fins segon de Batxillerat al Col·legi Montserrat de Vallvidrera.


Em descric com una persona oberta, sociable. Una persona que es preocupa per la gent que l'envolta i madura per experiències viscudes al llarg de la meva vida. 

Ara que ja em coneixeu una mica, espero que doneu una ullada al meu bloc i sobretot; espero que gaudiu molt d'ell!


Què pretenc?

Les meves intencions amb aquest bloc és mostrar als lectors l'aprenentatge que vaig adquirin durant els quatre anys d'Educació Infantil. No només això, explicaré detalladament cada una de les activitats, documents, imatges...que vagi penjant al bloc.

Cal destacar que tota la informació que publicaré serà totalment veraç, treballada i contrastada prèviament. Finalment espero que la informació que publiqui sigui del vostre interès i d'ajuda en algun cas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada